Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

Good morning people

Av Sandra Skinnars - 15 maj 2015 07:23

Har ni haft en bra vecka? Det har jag, det har varit en hel del provläsning och lite annat smått och gott... Jag ska berätta!

I måndags var det inget speciellt tror jag. I tisdags så lämnade jag i skolan till kvart i fem på hejarklacksövning och då jag kom hem åt jag och sen läste jag på samhällslära prov. Sen halv nio ungefär så fick jag ett sms av Nåro som frågade om jag ville komma ut och gå med Katinka eller rida Torsten! Jag bestämde mig direkt för att jag skulle rida Torsten och jag blev så sjukt glad.

Han var ganska stressad men det var ca två veckor sen han blivit riden senast och före det hade det varit ca fyra månader sen och för mig måste det ha varit 5-6 månader sen jag red honom så jag tycker att det gick riktigt bra.

I onsdags så gjorde jag inget speciellt för det regnade typ hela dagen så när jag kom hem från skolan tog jag det bara lugnt. Igår så städade jag i min garderob och lagade bort kläder som blivit för små eller som jag inte vill ha längre. Sen åkte vi och åt och vi åt på Meri Product, som serverar bosnisk mat och det är Aminas familj som har det. Jag åt Vege Special och det var sallad och pitabröd. Jätte gott verkligen!

Sen fyra/halv fem åkte jag upp till stallet med Sonja och Sandra och de hoppade med shettisarna och jag agerade fotograf och hinderfixare kan vi kalla det. ;)

Idag så ska hela familjen åka in till stan och jag ska köpa nån tröja, kanske ett par byxor och underkläder.

Hoppas ni får en riktigt bra dag så hörs vi senare! Kraam!

Bild från i tisdags

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards