Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Jag. Älskar. Dig.

Av Sandra Skinnars - 28 maj 2015 19:15

Hej på er! Nu är det länge sen jag bloggade sist, rättare sagt 10 dagar. Sorry för det!! Jag har verkligen inte haft tid och ork. Det har varit så mycket i skolan, eller egentligen inte den här vecken men som sagt orken har inte funnits. Nu kan jag ju inte börja berätta om alla dagar men jag ska iallafall berätta om helgen. 


I fredags efter maten i skolan så satte vi (hejarklacken) oss i en buss och löparna i en annan och så började vi åka ner mot Helsingfors och stafettkarnevalen. Då vi kom till Helsingfors åkte vi till Borgbacken (nöjesfält) och ungefär kvart över nio eller nått sånt så kom vi till hotellet och då fick vi mat där och sen fick vi våra dräkter och så gick vi till våra hotellrum. Jag sov med Sandra och Madde och vi somnade lite efter tolv och alarmet ringde fem i fem och då gick vi upp och sminkade och klädde på oss och sen gick vi på frukost och ungefär klockan sev åkte vi mot stadion. 


Vi stod där på stadion från sju på morgonen till typ åtta på kvällen och ropade i regn och kyla och vi stod där och ropade när solen sken. Vi hade en sån feelis där vi stod och ropade och vi hade få och korta pauser men vi var glada och åtminstone jag hade otroligt roligt. Och allt vårt slit lönade sig för vet ni vad?! Vi vann bästa hejarklacksramsa med KAJ´s "Jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo" som vi hade ändrat om texten på och så fick vi hedersomdömmande. Så jag vill bara tacka alla som var med i hejarklacken, ledarna och lärarna vi hade med oss för att det blev en så rolig helg. På söndagen så kom mormor & morfar och farmor & farfar hit och jag var riktigt trött hela dagen och tröttheten höll i sig i flera dagar.


Igår var jag på min första sommarjobbsdag. Jag tillsammmans med Sandra, Sonja och Wilma är hjälpledare på friidrott här i Petalax och det kommer bli riktigt roligt. Så mer eller mindre varje onsdagkväll så kommer jag vara där.


Nu har jag bara morgondagen kvar i skolan och sen på lördag är det skolavslutning och jag går ut nian. Imorgon så kommer vi i och för sig inte vara så mycket i skolan, bara första timmen och då ska vi träna på hur vi ska göra då vi ska ta emot våra betyg på lördag och sen ska vi öva på niornas sång och sen tio så åker min klass in till stan och så ska vi äta på RAX och shoppa. Ska bli roligt! 


Jag är så peppad på lördag! Halv nio ska vi va på skolan och sen efter skolavslutningen så blir det väl å ta det lite lugnt före jag och familjen åker och uppvaktar några studenter och om det blir som planerat så ska jag och Sonja & Sandra ha lite roligt på kvällen. Peppad är bara förnamnet!


Just nu sitter jag sängen och lyssnar på musik och är så himla glad för en grej... Så jäkla glad just nu och tacksam för att de människor jag har runt mig är just de människor de är!


Det blev ett väldigt långt inlägg det här nu men vad gör det! Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag! Vi hörs! Kraaam!

Jag var till frissan igår och gjorde nya blonda slingor och toppade håret så nu känner jag mig lite blond men I like it! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards