Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Sandra Skinnars - 11 januari 2015 10:53

Hej! Jag tog tydligen en bloggpaus när skolan började. Men nu ska jag skriva lite. Hoppas att ni alla har haft det bra medan jag inte bloggat! :)

I onsdags var det då första skoldagen efter jullovet och jag var otroligt trött... När jag kom hem så ringde jag till dagis och fixade praoplats. Yey!
I torsdags så var jag först i skolan och sen efter skolan lämnade jag i dansstudion med Sonja och Sandra och hade det allmänt trevligt där.
I fredags var jag i skolan och sen åkte jag och pappa till veterinären med Ludde för att kolla upp en put som han har haft ett bra tag men det var inget faligt så det var ju bra.
Igår så hjälpte jag mamma att städa bort alla julprydnader och sen skrev ja min fackuppsats på datorn. Nästan klar med det nu! Yey!
Idag hittills har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt. Lite senare ska jag åka upp till stallet och borsta Torsten och Katinka. Mysigt! Sen ska jag förstås göra läxan och kanske skriva klart fackuppsatsen. Vad ska ni göra idag? Ha det bra!

Ett tag sen jag tog den hör bilden på Torsten men han är såå söt<3

Ovido - Quiz & Flashcards