Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Sandra Skinnars - 29 januari 2015 20:30

Hej på er! Shit vad den här veckan har gått fort! Vart försvann den egentligen?! Jag har verkligen haft en rolig vecka på dagiset och det är faktiskt lite tråkigt att det är sista dagen som jag är där imorgon.


Igår efter att jag slutat så åkte jag hem, åt lite och sen åkte jag och Sandra upp till stallet och borstade hästarna och gav dem green line och mockade lite och tittade så att allt var som det skulle. Idag när jag slutade gick jag ner till fammo och faffa och var där tills mamma kom hem från jobbet och då bytte jag om och åkte upp till stallet en snabbis.


Imorgon har jag inget speciellt inplanerat förutom dagiset och stallet. Får se om det blir något speciellt eller om jag bara är hemma och inte gör något speciellt. Nu ska jag i alla fall snart göra mig klar för natten och gå och sova. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards