Sandra Skinnars

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Sandra Skinnars - 26 januari 2015 18:08

Hej på er! Nu har jag just sett på en otroligt bra film. Rekommenderar den verkligen om ni gillar romantik. Om ni vill se den så får ni klicka HÄR.

Idag har jag varit första dagen på prao och den här gången är jag på dagis. Det var riktigt trevligt där och eftersom att jag själv har gått på dagis där så var det extra roligt att komma dit och se hur det såg ut där nu. Allt var mycket mindre än vad jag kom ihåg, men annars så var det sig likt där. 

Men jag tror att jobba på ett dagis är inte riktigt min grej, men jag kommer nog ha en rolig vecka där.


Den här veckan tar jag även hand om hästarna så jag har varit upp och tittat till dem idag också. Imorgon ska jag gå en liten bit med Katinka också för att hålla igång henne.


Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska nog göra det ett tag till. Ha det bra! Kram!

Bild på min familjs katt Mimmi som jag tog igår  

Ovido - Quiz & Flashcards