Sandra Skinnars

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Sandra Skinnars - 1 juli 2015 22:29

Blogga mycket ena dagen, inte blogga alls nästa dag och sen typ glömma bort att man har en blogg tredje dagen... Det är jag det! Sorry!

Jag var vaken till typ kl. 2 igår och vaknade typ halv nio så jag är inte det piggaste kan vi ju säga. Helt ärligt så är jag halv död. ;) Idag så gjorde jag inte så mycket först men sen gick jag ut och tänkte sola men jag tyckte att det blåste så kallt så jag gick in igen men sen efter en stund gick jag ut igen och då var det varmare så jag låg nog och solade i åtminstone 2h, kanske närmare 3h... Till slut blev det så varmt så jag blev tvungen att gå in. Sen åt jag och så bytte jag om och åkte på friidrott och när jag kom hem därifrån så gick jag i duschen och efter det har jag inte gjort så mycket.

Nu ska jag nog snar börja sova för imorgon ska jag följa med Sandra och Sonja till stallet kl. 10 och senare på dagen åker jag, mamma och Sandra och Sonja till Vörå och tittar på KAJ och Måns Zelmerlöw. Ska bli så roligt! Godnatt! Sov så gott! Kanske hörs imorgon sen!

Ovido - Quiz & Flashcards