Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Sandra Skinnars - 13 juli 2015 09:00

Godmorgon! Nu har jag varit i duschen och sitter och äter lite frukost och lyssnar på musik. Om cirka en timme ska jag vara i Malax vid optikern. Jag har testat ett par månadslinser som jag inte är riktigt nöjd med så jag ska dit och ja, jag vet inte... Fundera över det, I don´t know. Får helt enkelt se vad som händer! 


Sen kl. 14 ska jag och rida en häst... Får se vad det leder till! Så excited! Och nej jag ska inte köpa en häst, jag berättar mer om det sen! Men det ska bli så roligt att rida igen. Jag har liksom inte ridit så jätte mycket på kanske det senaste halv året och om jag har saknat det! Herre guud vad jag har saknat det, jag har typ bara inte erkännt det för mig själv tror jag. 


Nu ska jag äta upp min frukost och så småningom börja fixa mig lite, eller ja... Jag kan inte ta på mascara ifall jag ska testa några nya linser där för man ska sminka sig efter man har satt i linserna. Jaja, gud vad jag babblar en massa skit. Ha en bra dag så hörs vi när vi hörs! Kram!

Av Sandra Skinnars - 13 juli 2015 00:08

Jag tänker inte skriva något långt nu för jag är så trött men jag har bara lite saker jag måste få sagt. Ibland kan människor som inte finns i din närhet, utan som finns flera kilometer ifrån dig, göra dig så mycket lyckligare än de som finns runt omkring dig! #tackåhej

Ovido - Quiz & Flashcards