Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 juli 2015

Av Sandra Skinnars - 29 juli 2015 12:45

Hej på er! Först vill jag bara säga att jag har lite svårt att skriva för jag har ett stöd på högra handen så jag kan inte böja handleden så blir det några stavfel så är det därför. Jag kan ta av stödet men jag behåller det på. Jag  har typ överansträngt handen. Jag har gjort det förr också. Kommer passligt tills skolan börjar typ... Nej men det går ju över. Slut talat om det nu.


I söndags regnade det typ hela tiden så vi åkte hem från villan i ösregn och blev "lite" blöta. Sen på kvällen åkte jag upp till stallet och tog in Katinka och gav henne kvällsmål osv. Efter det gjorde jag nog inte så mycket tror jag.


I måndags steg jag upp typ kvart i sju (som alla andra mornar denna vecka) för att åka till stallet och släppa ut Katinka och ge henne frukost, mocka i stallet och lite sånt. Sen åkte jag in till stan med pappa och Simme för Simme skulle och övningsköra så då gick jag och pappa i lite affärer. Jag har några grejer att visa från då och också från andra gånger som jag inte visat ännu som jag ska visa i ett annat inlägg. Efter att vi kom hem från stan så tittade jag på Pretty Little Liars (Jag har kollat på 4 första säsongerna förut så jag har börjat på femte nu.) och sen på kvällen åkte jag och red Petsari och sen upp till stallet och tog in Katinka osv.


Igår gjorde jag samma sak i stallet med Tinkos och sen tog jag det mest lugnt. Och sen åkte jag också till stallet med Sonja och Sandra och såg på när de red.


Nu ska jag så småningom börja åka upp till stallet och kanske motionera Tinkos lite. Sen ska jag mocka hennes box och ge henne mellanmål. Vi hörs senare! Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards