Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Sandra Skinnars - 8 juli 2015 17:15

Heeej! Alltså  förlåt på riktigt för att jag inte har bloggat på en vecka. Och sorry om det blir några stavfel nu men jag har lite bråttom för jag ska åka om en kvart senast på friidrott men kände att jag måste skriva nu före jag åker. Idag har jag och mamma varit in till stan på förmiddagen och jag köpte lite gymnasieböcker av en i stan och sen gick vi även och shoppade lite. Ni får se vad jag shoppade imorgon men jag är helt kär i allt!


Imorgon ska jag och mamma åka till Tammerfors till Ikea och Ideapark. Jag ska köpa ett bord och en hylla på Ikea. Ni får säkert se det sen någon gång. Så imorgon blir det antagligen dåligt med bloggningen men ni får inlägget med dagens köp och sen kanske jag hinner skriva ett till tidsinställt senare ikväll. Min dator har varit utan internet typ i en vecka nu men det är tillbaka nu så kanske (förhoppningsvis) kommer jag att blogga lite mer åtminstone. Jag vet att jag säger det hela tiden men nu ska jag verkligen försöka. Nu måste jag gå! Vi hörs! Kraam!

Den här fågeln vill jag ha som tatuering!

Ovido - Quiz & Flashcards