Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Sandra Skinnars - 25 juli 2015 08:54

Längesen senast! Jag har inte orkat riktigt med bloggen. Igår var jag först till stallet och tittade vad som ska göras när jag tar hand om Torsten och Tinkos nästa vecka. Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig och så åkte jag och mamma in till stan för att träffa Ellen och hennes mamma. Det var så roligt att träffa Ellen igen. Hon är en av de som vet mest om mig. Vi tillbringade nästan 4h med Ellen och hennes mamma på stan så vi hade bra tid att prata om allt möjligt jag och Ellen och nu längtar jag bara till september då jag och mamma ska till Stockholm och bo hos dem då vi är där. Fattar ni vad bra den helgen kommer att bli?! Jag säger bara tre saker: Stockholm, The Fooo Conspiracy och Ellen! Så jäkla kul!

Igår när jag kom hem från stan så åkte jag till stallet och jag och M löshoppade hästarna. Hoppa kan han Petsari, det gäller bara för ryttaren att sitta kvar i sadeln sen. ;)

Efter stallet åkte jag hem och packade ihop lite grejer och så åkte vi ut till villan. Vi ska vara här till imorgon och idag kommer min morbror och hans familj hit och firar Simme som fyller 15 år idag. Grattis tönt! :p

Nu ska jag gå och äta frukost! Ha en bra dag och helg så hörs vi senare! Kram!

Pepsi<3

Ovido - Quiz & Flashcards