Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Skinnars - 24 februari 2013 16:46

Hi, sorry for bad update boys and girls! Tänkte berätta om gårdagen och dagen. Vi börjar med gårdagen! Vaknade kl. halv 8 (finskt) typ. Steg upp ca kl. 9 kanske och åt frukost. Sen lite före 12 fixa jag natchos (stav) och precis när jag satt in det i ugnen så ringer Eleonor och frågar om jag vill komma med till stallet. Så då blev det full fart här kan jag säga. Men ja, åkte då till stallet och då vi kom dit så fixa vi höpåsar klart, hämta Torsten och borsta han snabbt, tränsa han, satte på selen och sånt grejs och släden. Så då fick jag sitta i släden och Eleonor körde. Det blåste kallt och snöade bara mer och mer. Men han var duktig lite pigg och stressad men annars gick det bra. Han blev lite svettig men inte så mycket så på med fleece täcke och in i hagen med kompisarna. Sen åkte vi hem. Så jag åt lite och sen tog jag det bara lugnt. Sen kl. halv 7 eller nått så åkte vi på månskensloppet här i närheten men bara kolla. Sen kl. typ kvart över 9 så åkte jag med och tog in hästarna. Sen idag så har jag tagit det lugnt. Det ända jag har gjort är suttit vid datorn och så var hela familjen och åt på Lind´s kök. Det är jätte god mat där! Men nu ska jag sluta babbla på. Ska gå och äta bullar nu. I <3 bullar! Hahaha!!! Kram!

Av Sandra Skinnars - 23 februari 2013 19:25

 

1. Jag älskar hästar

2. Jag är 14 år

3. Jag fotar nästan alltid med mobilen eller webkameran

4. Jag har en hel vägg med häst affischer (stav)

5. Jag är jätte dålig på att komma på såna här saker

Av Sandra Skinnars - 23 februari 2013 17:20

♥ Dag 1 – En bild på mig + 5 fakta om mig.
♥ Dag 2 – Min familj.
♥ Dag 3 – Om jag vann en miljon skulle jag
♥ Dag 4 – I min väska
♥ Dag 5 – Den bästa tiden på året är
♥ Dag 6 – Det vackraste jag vet är
♥ Dag 7 – Mitt senaste köp
♥ Dag 8 – 5 saker ni inte visste om mig
♥ Dag 9 – Mina favoritskor
♥ Dag 10 – Vad jag åt idag.
♥ Dag 11 – Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 12 – Det här är mitt favoritplagg
♥ Dag 13 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 14 – Det här upprör mig.

Av Sandra Skinnars - 23 februari 2013 09:28

Har varit vaken sen halv 8 (finsk) så jag har ju varit vaken en stund. Men jag vet inte vad jag ska göra idag annat än att åtminnstone åka och ta in hästarna ikväll!!! Kram! :)

Av Sandra Skinnars - 22 februari 2013 19:49

Hej, inte orkat blogga nå förr idag och inte igår heller. Men jag börjar att berätta lite om igår. Först så var jag ju förståss i skolan och sen hämtade pappa mig och vi åkte hem och jag åt lite och bytte om och typ kl. 16 (finsk tid) så kom jag väl till stallet och då var Sonja och Sandra redan i full gång. Så jag fick hjälpa till att tränsa Torsten och sen så fick jag, Sonja, Sandra och Maja (Ninas lilla gullunge) sitta i släden när Eleonor körde. Och så hade vi fast Tindra bunden i släden så att hon också skulle få motion, tjockisen. Det gick riktigt bra för att vara typ 3:dje gången med släden efter eller vad Eleonor sa. Tindra stackarn blev riktigt tröttis. Men i och för sig så var ju inte det så konstigt för hon måsta ju trava hela tiden medan Torsten bara skritta. Sen så fyllde vi hönät och sen åkte vi hem typ.


Idag då. Skolan var seg och helt tråkig. Skönt med sportlov nu iallafall. Men jag har nog inget annat att berätta om dagen.


Imorgon så ska jag väl ta det lungt och kanske åka till stallet. Hoppas iallafall på att jag kan det. Puss!


Av Sandra Skinnars - 20 februari 2013 20:54

Just idag är en SÅN dag. Inget roligt, inget som jag vill allt är bara skit, bajs och kakka! Är riktigt sugen på att trycka på ta bort knappen! Men jag ska inte göra det, för att jag vet att om jag gör det så kommer jag att ångra mig! Det har jag gjort så sjukt många gånger förr! Men bloggen som jag ångrar mest att jag tog bort är faktiskt min första= thehorslovinggirl här på bloggplatsen!!! Varje dag har jag nästan ångest över att jag tog bort den typ. Men nu ska jag sova. Hoppas att det blir en bättre dag imorgon. Jag ska iallafall till stallet så då borde jag nog överleva. Sen är det ju bara fredag till och sen sportlov, det behövs verkligen. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 19 februari 2013 16:11

Hej, idag i skolan så hade vi bara tråkiga timmar. Men sen när jag och Simme kom hem så först så pratade vi lite med pappa och sen åkte han för att fixa en grej. Och nu har jag duschat Ludde för typ en timme sen och nu sitter jag och tittar på tv.

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2013 18:12

Hej, har just kommit överens med Eleonor att jag ska till stallet på torsdag så nu är jag happy, happy, HAPPYYYY!!! Ska bli jätte, jätte, jättekul att åka dit och mysa och prata med Sonja och Sandra som också ska dit. Åååh, vad jag länktar! Saknar alla hästarna så mycket. Varje gång jag tittar in på nån blogg där det står "ska ut och rida", "stallet nu" osv. så känner jag riktigt hur det "skär till" i mig, för att hon/han har häst. Men inte jag! Of course det behöver ju inte betyda att just hon/han har en egen häst men alltså ni fattar nog.


 

Alltså hästarna är inte hela mitt liv, de gör mitt liv helt!

-

Men nu e jag då på datorn och ska vara det en stund till! Puss!


Ps. Nästa vecka på tisdag så kanske vi åker till stan så då kanske jag kan köpa min iPhone 4s!!!!!!! Längtar till det också!

Ovido - Quiz & Flashcards