Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2013 07:11

Hej och go'morgon! Nu ska jag snart åka till skolan! Ha det bra! Kram!
Ps. Nu är det bara den här veckan kvar, sen e det äntligen sportlov!!!

Av Sandra Skinnars - 17 februari 2013 21:16

Jag har lyckats. Jag ska få köpa en iPhone 4s. Men jag har en fråga. Svart eller vit, vad tycker ni? Kommentera! Puss, puss, puuuuss!!! Aaah! Så glad!

Av Sandra Skinnars - 17 februari 2013 20:20

Hej, sorry för att jag inte bloggat tidigare. Men jag har varit och skrinnat 2 gånger idag! Först kl.12 (finsk tid) med Madde och sen igen ca kl.18 med Simme. Och när vi kom hem så gick jag i duschen. Så nu har jag gjort inbakade flätor, så att mitt hår ska vara vågit/lockigt imorgon. Kram och godnatt!!

Av Sandra Skinnars - 16 februari 2013 21:27

 

 

Lite olika tjocka där närmast näsan men jag blev nöjd! Kram!

Ps. Nu ska jag göra mig klar för natten!

Av Sandra Skinnars - 16 februari 2013 20:14

Ja, det tittar jag på nu. Så här kommer lite bilder istället, för jag orkar inte skriva. Kram!

 

En ganska gammal bild på Ludde!

Katinka <3


Katinka <3

 

Jag och Katinka dagen före hon skulle åka till Solf! <3 Nee, nu börjar jag gråta. Alltså är det något ämne som är jobbigt för mig så är det Katinka. Säger man fel ord, fel valda ord om MIN LILLA ÄLSKLING så blir det inte roligt... Det kan jag lova. Då kan man dra åt helvete!!! Så nu vet ni det! Säg fel ord och jag säger bye bye bajskorv!!!

Av Sandra Skinnars - 16 februari 2013 08:38

Nu ska jag klä på mig och sen ska jag gå ut med Ludde medan mamma dammsuger! Tror att kameran får följa med, så det kommer väl några bilder senare! Kram!

Av Sandra Skinnars - 15 februari 2013 17:19

Hoppas att ni har haft en bättre vecka än jag. Har haft 3 förhör och 2 prov... såååå. Men nu är det 13 veckor kvar till sommarlovet. Åååh, jag längtar. Sommar och sol!

Men imorgon någon gång så ska jag åka med mamma till Eleonor på nått ljusparty. Kul! Men har inga läxor till måndag, så det blir en slappar helg. Gillaaar!!! Men just nu sitter jag och tittar på lite bilder på we<3it och lyssnar på musik. Och ska göra det en stund till iallafall. Kram!


-

Ellen, jag saknar dig! Jag vill träffa dig nuuuu!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards