Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 21:59

Ja, nu ska jag sova så att jag kommer mig upp ur sängen imorgon kl. kvart över 7. Ska i duschen, fixa mig och sen bär det av till stan med mamma och Simme (tror inte att pappa ska med). Då får jag kanske min efterlängtade iPhone 4s. En vit ska det va!!! Godnatt! Sussa sött!

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 20:33

i månskenet!

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 18:29

För det första köpa en häst och massa saker som jag behöver åt den. Sen skulle jag spara resten!

Katinka!!! <3 <3 <3

Torsten <3

Häst i Danmark


Häst i Danmark

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 18:23

Fick bli blått nu istället!

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 17:29

Hej!


Åkte till stallet kl. kvart över 9 (finskt) typ. Kom dit och gick in i hagen och hämtade Torsten. Borstade honom ganska noga. (Han/alla hästarna har börjat tappa lite vinterpäls, så alla som borstat en häst som löser päls vet hur det är... Det tar alldrig slut! ;)) Satte på tränset och Eleonor satte på selen och sen kom Sonja och Sandra. Så då borstade de Tindra för vi skulle ha med henne fast i släden så hon ska få springa av sig lite. Sen när vi hade kört lite med släden då så åkte vi tillbaka till stallet och då släppte vi in Tindra i hagen och tog av selen och "kopplade" bort släden. Och i tur och ordning så fick jag, Sonja och Sandra hoppa upp och ha lite... Inte riktigt voltige men lite såna övningar. Riktigt roligt. Stå på knä på hästryggen och lägga sig ner på hästryggen är jätter kul. Måste se om jag kan rida någon dag snart! Ja, det måste jag. Det ska jag göra före sportlovet är slut. Så då var det bestämt! Haha!!! Älskar det här! Tack snälla Eleonor och Nina för att jag får var med i stallet så mycket. Så sjukt tacksam! Det är först nu som jag börjar förstå att jag har det bättre än vissa andra som inte har egen häst. Vissa kanske bara är till stallet 1 gång i månaden. Alltså jag menar inte att skryta eller nått. Jag bara säger det. Så ta inte illa upp någon.

 

Kom hem och så åkte jag med mamma till byn. Till "Lilla Mys". För er som inte vet så är det ett kafé. Så vi åt en pajbit med skinka, morot och nån ost var, sen lite varm choklad och en daimkaka för mig. Nami nami! Sen hem och ut med Ludde. Solen sken t.o.m

 

Sen har jag bara suttit med datorn i famnen och ätit middag då förstås och sen ikväll så ska jag till stallet igen och ta in hästarna. Klockan halv 10 var det ja. :D Jag älskar mitt liv!!! <3

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 06:38

Godmorgon!


Ska kanske till stallet snart. Får se hur det blir. Annars så ska jag väl vara på datorn.

Av Sandra Skinnars - 24 februari 2013 21:57

Av Sandra Skinnars - 24 februari 2013 19:46

Har ingen bild på min familj men den består av mamma, pappa, min lillebror Simon + vår hund Ludde och vår katt Mimmi

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards