Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2013 19:17

Hej! Nu ska jag gå i duschen, bloggar sen efter duschen! Puss!

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2013 07:05

Hatar mig själv över att jag tog det där beslutet om bloggen (förra inlägget). I och för sig så har jag inte haft någonting att blogga om, men. Det har varit skönt att inte behöva tänka på bloggen. Men ändå har jag saknat att skriva. Vet inte vad jag ska göra!

Nåja, nog om det! I fradags kl.18 åkte jag till Madde och sov över där. Sen igår så åkte vi till stan och jag fick bara med mig en kavaj (men det var viktigast) som jag ska ha ovanpå klänningen på fredag (skolavslutning). Tänka att det bara är 5 (!!!!!!) dagar kvar i skolan nu. Ska blo så skönt att sluta skolan. Sååå skoltrött! Har också bestämt att det ska bli den bästa sommaren ever!

Idag så ska jag till stallet kl.10 så 2h tills det. Ska köra Katinka (älsklingen). Som jag har saknat henne! Har inte ens haft tid att åka till stallet. Sist jag var dit så var kristihimelsfärdsdag (om det nu heter så)! Det är ju jätte länge sen! Men äntligen ska jag dit! Och äntligen ska jag få köra Katinka igen! Nej, nu ska jag gå! Hejdå! Om jag känner mig rätt så kommer jag nog börja blogga mer igen. (Behövde vist bara en paus!)
Här har ni en riktigt färsk bild på mig!

Av Sandra Skinnars - 21 maj 2013 21:53

Jag har funderat ett tag på det här nu... Jo, det är så att jag inte orkar blogga varje dag, så jag tänker börja göra som dig, Ellen. Jag tänker blogga när jag vill och orkar och har något att blogga om. Kommer kanske inte bli så ofta. Funderar på att lösenordskydda bloggen också. Men det ska jag fundera på en stund till! Ha det bra!

Av Sandra Skinnars - 20 maj 2013 07:17

Idag är det då skolan som gäller och jag har textilslöjd x3, MAT, engelska, fysik och rella tror jag. Nu ska jag snart gå ut med Ludde och sen skjutsar pappa mig till skolan. L.Y.X
Här har ni dagens outfit också!

Av Sandra Skinnars - 20 maj 2013 07:17

Idag är det då skolan som gäller och jag har textilslöjd x3, MAT, engelska, fysik och rella tror jag. Nu ska jag snart gå ut med Ludde och sen skjutsar pappa mig till skolan. L.Y.X
Här har ni dagens outfit också!

Av Sandra Skinnars - 19 maj 2013 19:40

Hej! Har inte hunnit blogga nå än idag för jag har varit ute hela dagen. Bokstavligt talat alltså. Har hjälpt pappa med jordbruket, ätit ute (vi grilla), duschat, duschat Ludde och kört traktor. :) Kul! Imorgon är det måndag och på tisdag har jag matte prov... Och på torsdag så har jag engelska prov... Tänk att jag har 10 dagar kvar i skolan nu. Man kan ju liksom räkna på fingrarna nu! Helt sjukt! Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Kram!

Av Sandra Skinnars - 18 maj 2013 21:04

Vill bara säga grattis till min mamma som fyller idag! Brw, rösta på Krista!

Ovido - Quiz & Flashcards