Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Skinnars - 10 maj 2013 17:02

Ingen bild får ni på mig just nu iallafall!

-

Har ansiktsmask just nu, en vit, så ser ut som gud vet vad haha!

Här får ni lite andra bilder ist.

Ttyl







Armband från Hööks för 23,90€ eller 199 kr

Vill ha det! Så sjukt snyggt jue!

Står väldigt högt upp på ''villhalistan''

nu kan jag säga.

Snälla någon, ge mig detta!

Av Sandra Skinnars - 10 maj 2013 12:27

Sitter så här helt random och äter chokladbolls "smet".

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2013 17:00

Var att jag och Eleonor åkte och hämtade hem Katinka! <3 Så nu är Katinka hemma och jag är jätte glad!

Bild från i sommras.

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2013 08:05

Vaknade typ 7 och har bara legat i sängen och tagit det lungt sen dess. Som sagt, ca kl.1 kommer mommo och moffa och fammo och faffa hit och kl. halv 3 händer DET. Vet att jag är väldigt hemlighetsfull nu, men ni ska få veta vad DET är. Blir så kul och glad blir jag också av att tänka på det. Liksom fjärillar i magen. Men nu ska jag gå på datorn och se på film eller nått. Ses!

Av Sandra Skinnars - 8 maj 2013 20:50

Hej! Idag efter skolan så åkte jag till Madde och vi sola lite, kolla film och var knäppa såklart. :P Finns inget speciellt att berätta om dagen mer än så typ. Imorgon händer DET och pappa fyllde ju i går så mommo och moffa och fammo och faffa ska komma hit och typ fira honom imorgon också. Vill att det ska bli imorgon nu. Åååh! Vad jag har längtat! Nästan gråtit av längtan ibland! Nu vet ni kanske vad det är meeen. På ett sätt villjag inte att det ska va imorgon... Tindra ska lånas ut över sommaren (från imorgon tillnån gång i september) så kommer sakna henne då i sommar. :/ Hon skulle typ bli inkörd eller nått. Så kan väl börja köra henne då senare i år (kanske, vi får se). Nu ska jag sova så att det blir morgon och ny dag! Skriver alltingen imorgon eller på fredag vad DET är som händer imorgon. Godnatt!

Bild från när vi sola hos Madde!

Av Sandra Skinnars - 7 maj 2013 06:15

Hann inte blogga igår nå men. Skolan var helt ok och sen när jag kom hem så gjorde jag läxor och läste fysik. Sen kl.7 (tror jag) så åkte jag och mamma på löparkul och det var väl kul. ;) Idag så ska jag först till skolan, sen hem och äta och göra läxor och sånt och sen kl. halv 7 så ska jag vara i Lolax (stallet). Vill också säga grattis till min underbara pappa som fyller år idag! Grattis, grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards