Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Skinnars - 12 maj 2013 21:54

http://m.youtube.com/watch?v=7O3OyX8K1CI
Inga ord, bara lyssna. *snyft*
Jag gillar den här killen såååååå! <333

Av Sandra Skinnars - 12 maj 2013 21:34

Jag vill blogga men jag kommer inte så långt så att jag kan... Om ni fattar vad jag menar. Varför kan inte videofyme funka på bloggplatsen också? Jävla skit! Varför inte liksom?! Då skulle jag kunna videoblogga istället. Nä, nu ska jag sova! God natt!

Av Sandra Skinnars - 12 maj 2013 20:03

Så sjukt skrivsugen just nuuu! Vet en sak som jag skulle kunna skriva om... Måste bara fundera lite till om det.

Av Sandra Skinnars - 11 maj 2013 21:20

Ett jäkla inlägg idag. Asså omg!
-
Så jäkla trött på allt och alla just nu. Vill inte, orkar inte... Lyssna på detta... Ni fattar vad jag menar... (Mobilbloggar så kan bara sätta länk!)
http://m.youtube.com/watch?v=SOI4OF7iIr4

Av Sandra Skinnars - 11 maj 2013 10:17

Hej! Nu ska jag gå ut med Ludde och mamma. Ses senare!

Av Sandra Skinnars - 10 maj 2013 21:38

Hej! Asså min uppdatering suger verkligen just nu. Ingen inspiration till bloggen alls... Inte kul, inte bra... Ska försöka uppdatera mera! Godnatt! Vi ses imorgon.

Ps. Det är saft!

Ovido - Quiz & Flashcards