Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2013 19:43

10 unika besökare nu och 179 sidvisningar! Besöks rekord!!!Blir så glad! Ni gillar min blogg! Godnatt igen kära älskade läsare!

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2013 18:57

Åker nog till stallet imorgon också.Men jag vet inte vilken tid ännu. Men sitter iallafall och chattar med Madde ännu. Har jag gjort några tidsinställda?! Nej! Men jag kommer liksom inte på vad det skulle handla om så! Men godnatt i förhand! Kanske hör av mig senare?! Men iallafall gör jag det imorgon! Puss

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2013 17:00

 

          

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2013 16:57

Alltså läs nu!

Igår så hade jag 9 unika besökare och 151 sidvisningar! Idag hittills så har jag 7 unika besökare och 105 sidvisningar! Alltså jag lyfter på hatten och sätter handen på hjärtat och säger: JAG ÄLSKAR ER! Alltså ni kanske inte förstår kännslan men den är otoligt häftig verkligen. Jag har haft bloggen så kort stund. Det är bara en sak det skulle få vara 1000 läsare. Men det är verkligen roligt att blogga när det är så här. Sen när jag får tillbaka min gamla telefon (den är sönder=på service) så ska jag ladda ner bloggplatsen appen och uppdatera så mycket jag bara hinner!

-

Men just nu så chattar jag med Ester och Madde på FB och ska fortsätta med det nu. Men jag ska också göra några tidsinställda inlägg ifall jag får idé brist! Men först så ska jag gå och äta! Puss!

Av Sandra Skinnars - 5 januari 2013 13:44

Hej, det gick faktiskt helt ok igår kväll. Kom i säng ganska så sent (typ 1 på natten, finsk tid). Men jag var ju till stallet idag med Ester. Vi var där typ 2 timmar. 2 fantastiska timmar!Första när jag kom dit så fick jag gå och hämta en av de stora hästarna. Så jag tog Torsten för han stog närmre.Man är väl lite lat! *HOST* Jag började borsta och sen kom Ester. Tindra hade rymt så vi hade bundit fast henne i ett annat träd, så Ester fick börja med henne. Sen när vi var klara med dem så bytte vi hästar. Så då fick jag borsta Tina och Ester fick borsta Rappen. Alltså Rappen gillar att binda upp knutar! *host host* Så vi fick se upp med honom. Sen när vi var klara med dem så gosade Ester med Tina och jag gosade med Rappen gulle! Stod väl och gosade med dem i typ en halv timme. MYYYYS!!! Sen in i hagen och lite hö och sen åkte vi typ hem. Men jag ska kanske dit med bara Eleonor imorgon.Vet inte riktigt ännu! Men nu myser jag i låtsas onepiecen och bara ja... Har det mysigt! Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards