Sandra Skinnars

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 20:45

Nu tar jag natten! Puss!

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 18:56

tack för att ni läser min blogg. Jag är så otroligt tacksam verkligen. Själv tycker jag inte om min egen blogg. (Höhö!!!) Tycker inte att den är nå rolig att läsa. Men det är kul att någon vill läsa den. Men snälla, skulle ni inte kunna kommentera lite mer. Det är inte så kul att blogga om ingen kommenterar. Så nu har jag en fråga! Varför läser du just min blogg? Snälla, snälla, snälla kommentera nu! Sen får ni gärna ställa en fråga i frågerutan här till vänster. Tack i förhand!


//Sandra

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 18:22

Heeej, sitter och chattar med Madde på FB nu. Men jag vet inte vad jag ska skriva så här får ni en låt av världens bästa Taylor Swift och we<3it bilder! Kram!


   

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 10:40

det jag skrev i morse! Orkar verklogen inte uppdatera @ all!

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 07:05

Hej, är hemma idag. Är så förkyld! Men räkna med uppdatering! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards