Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2013 19:57

Hej, har suttit och läst på geografiprov hela eftermiddagen/kvällen. Ska stiga upp halv 7 imorgon (finsk tid) och repetera. Btw, igår kväll så satt jag och dreglade över massa snygga kläder från rutstore.se (mobilbloggar så kan inte länka) och även några ridbyxor och nått sånt från hooks.se. Så kommer att komma upp massa snygga kläder här på bloggen sen. Men jaa, vad ska jag skriva mer...? Jo, imorgon följer Cecce med mig hem. Behöver en tjej dag/eftermiddag/kväll nu. ;) Och det är jätte länge sen jag har varit med Cecce. Men nu ska jag gå. Säger väl godnatt då!

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2013 07:13

Hej, jag ska till skolan nu. Och sen när jag kommer hem stänger jag av mobilen för att plugga, plugga och åter plugga! KRAM!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards