Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 7 januari 2013 19:09

Hej, förr idag så skickade jag och frågade Eleonor om hon skulle till stallet ikväll. Men hon visste inte då, så hon sa att hon skulle höra av sig. Så hon ringde där typ 17.30 eller nått och sa att de kommer om 5 min. Och jag fick ju sk*t brottom att klä på mig! Haha! Så jag var med och tog in hästarna ikväll!Har ni gått med två hästar samtidigt till stallet någongång? Jag har gjort det flera gånger med Tina och Tindra (shettisarna) och typ en gång med Rappen och Torsten (stora hästarna). Det är så kul! Hihi! Men nu ska jag sluta babbla på om det och kolla lite bloggar och fb. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 7 januari 2013 15:07

Hej, det var helt ok i skolan idag nog. Inga läxor heller och nu är Simmes kompis här... Men jag hade världens bästa dröm inatt. <3 Säger inte till nån vad det var jag drömde men jag säger en sak... Världens bästa dröm! Hoppas verkligen att det skulle hända på riktigt altt förutom... Monster-Madde delen!!! Hahaha!! Ja Madde, du såg ut som en dinosaurie+krokodil+ditt face=otäckt!!!! Hahahahahaha!!! Jaja, nu ska jag kolla lite bloggar och så. Puss!!!

Av Sandra Skinnars - 7 januari 2013 12:00

           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards