Sandra Skinnars

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 21:39

Hur f*n ska jag göra imorgon?! Ska jag alls prata med dig?! Ska jag va med dig??? Frågor direkt från huvudet! Men godnatt haters and lovers! Haters gonna hate lovers gonna love but i don't now if I will hate you or like you!!!

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 18:38

Hej, ville bara säga att jag inte är lika arg längre. Men fortfarande vet jag inte vad jag ska göra...

-

Det är en tjej som vet vem jag var/är lite arg på (jag vet att jag var skit arg för några timmar sen, men jag är inte lika arg nu) och det stannar mellan oss. Mig och min "lillesyster" Ellen! Hon bor i Sverige så det är lite komplicerat. Men vi håller kontakten, och det ska vi göra in i det sista. Eller hur Ellen? Det var bara det jag skulle säga.

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 15:30

Hej! För det första, rubriken handlar inte om någon av er. Eller jo... en gäller det!!!

För det andra! Jag hatar dig din j*vla idiot!!! (Kom ihåg att det bara är en person jag pratar om nu!) Jag hatar dig, jag hatar dig, JAG HATAR DIG!!! Du är så j*vla idiotisk!

-

Jag behövde bara skriva av mig lite! Skolan var skit, du var skit, nästan allt var skit. Fast jag inte visade det! Men nu ska jag iallafall göra läxorna. Har matteförhör imorgon också! Och sen ska jag fixa mina naglar. Om jag hinner/orkar! Puss på er!

Förutom dig din skitstövel!!!!

Agree ??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards