Sandra Skinnars

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 20:33

Ja, imorgon är det måndag då. Men vi kommer en dag närmare sommar, sommarlov, Katinka <3 och 8:an! Det är ju bra! Eller hur?! Men nu ska jag sova. Godnatt!

Ps. Katinka älskling! Jag älskar dig som om du vore min! Skulle du vara i Lolax så skulle jag nog hälsa på dig varje dag! Varje dag tänker jag på dig. Varje andetag är jobbigt utan dig!
I only miss you when I breathing!

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 16:06

är tillbaka. Så cool känsla. Hela veckan har jag varit i botten. Ni som har sett mig i skolan tänker säkert "Va, hon har ju varit glad?!" och jag har faktiskt försökt att hålla mig glad inför andra. Det har jag. Om jag har lyckats får du avgöra själv. Men då här på bloggen har det varit dålig uppdatering... Och om jag har bloggat så har det mest bara varit skit. Om allt skit som jag har kännt. Men nu har jag kommit över det. Om det kommer tillbaka i skolan imorgon...? Det får vi veta då. Men nu ska jag gå. Ni vet att jag älskar er. En låt som spelas om och om igen just nu. Texten! <3

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 16:02

VAD TYCKER DU OM DEN?

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 15:34

Hej, här får ni några bilder. Både från idag och förr i tiden! ;)

Ludde när jag var ute och fotade idag.

En bild jag gillar. Från när jag var ute idag.

Häst i Danmark.

Katinka i somras någon gång. 

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 13:32

Kom in ganska snabbt. För att det blev kallt. Så jag tänkte att det var bäst att gå in igen. Så jag inte blir mer förkyld... Men nu ska jag gå och äta lite och sen ska jag sätta in bilderna på datorn. Vi hörs!

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 12:40

Hej, nu har jag läst och gjort läxorna. Jag känner mig starkare och min självskänsla känns starkare allt känns så bra just nu. Hoppas att det känns lika bra i skolan sen imorgon också! Men nu ska jag klä på mig och gå ut och fotografera. Så ni får väl några bilder sen! Kram!

KEEP CALM
AND
BE STRONG

Ps. Från vänster: gjort idag, högra gjorde jag förra helgen typ!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards