Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2013 19:09

Ja, imorgon börjar skolan. Tycker faktiskt att det ska bli roligt att komma in i vardagsrutinerna. Kalla mig knäpp... men så är det! Så kanske blir lite sämre bloggning nu då.Men jag ska iallafall försöka skriva något varje dag.Ska äta nått smått nu och sen stänger jag av datorn och titta på TV. Sen sova så man orkar upp i morgon! Hoppas att min handled är bättre imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2013 15:02

Hej, jag glömde säga att när jag vaknade i morse så hade jag skit ont i min högra handled. Vet inte varför?! Men jag åkte ju till stallet iallafall och när jag kom hem hade jag of course ännu sjukare i handleden! Men, men! Hoppas bara att det går över! Ibland när jag trycker så knakar det ganska ordentligt!!! Usch, det här är ju läskigt! Men bara det jag ville säga!

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2013 14:35

Hej, åkte till stallet kl. 12.15 typ. Jag borstade och myste med Rappen först. Han var hur snäll som helst idag. Han försökte inte ens ta upp knuten! Duktig pojke! Kanske det var fel människa igår då!!! Sen när jag hade gosat med honom och borstat honom så satte jag in honom tillbaka i hagen och tog Torsten och började borsta honom. Han har haft tuva, eller vad heter det, sedan sommaren. Alltså en del av svansen har varit ihop bollad. Hoppas ni fattar. Men jag stod och borstade svansen typ en halv timme eller nått och så var den riktigt fin. Ingen tuva inte! Blev så nöjd så! Jag alltså! ;) Säkert han också! :D Men jag kom hem typ 13.45 och då åt vi och sen gick jag i duschen så nu sitter jag med håret in virat i en handuk. Men nu så ska jag snart börja fixa mig! Ni har väl sett mitt förra inlägg?! Länka din blogg nu! Jag vill läsa och lyfta fram! Men, puss och kram!

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2013 10:07

kommentera din blogg så ska jag titta in och kanske lämna en kommenter på din blogg. Länkar också den jag tycker är bäst! Kör ba KÖR!

Av Sandra Skinnars - 6 januari 2013 09:52

Jag vaknade kvart före 9 (finsk tid) och jag vet fortfarande inte vilken tid jag ska till stallet idag. Jag vet bara att jag ska till stallet. Hihi! Men, kl. 17.oo (finsk tid igen) så kommer min faster och hennes man hit. Men annars så! Hahaha!! Men vet ni vad hade faktiskt besöks rekord igår... 13 unika och 220 sidvisningar!!! Ni är verkligen BÄST! Finns inte ord! MEn tack så otroligt mycket. Jag hoppas att ni blir flera! Men nu ska jag gå! Vi hörs väl senare! Kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards