Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 7 augusti 2014 09:56

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag och att det inte dök upp några fler inlägg i tisdag men Sonja och Sandra kom hit på eftermiddagen så det blev inte av. Men nu jäklar ska här skrivas. Jag kommer att skriva lite om lördag-idag. Jag kommer att skriva om Umeå i ett separat inlägg. Here we go!


Lördag: Tog hand om hästarna lördag till söndag så jag åkte upp till stallet och kollade så att allt var bra och sen hem igen och då åkte vi ut till villan och var där över natten.


Söndag: När vi kom hem från villan så åkte jag upp till stallet för att titta till hästarna och sen gjorde jag inget speciellt före senare på kvällen när jag åkte upp till stallet igen för att köra Katinka. Jag körde på en gräsåker. Hon tyckte det var riktigt roligt och jobbade på bra. Körde serpentiner och åttor så att hon skulle få använda musklerna som hon inte använder när man kör på en väg. Plus att hon har mycket bättre fart på när det är mjukt underlag.


Måndag: Gjorde inget speciellt alls...


Tisdag: Som jag skrev i början av inlägget så kom Sonja och Sandra hit en stund på eftermiddagen. På kvällen skulle jag egentligen åkt och tittat på en hopptävling i Korsnäs, men den blev fram flyttad till den 14 augusti pga. värmen.


Onsdag/igår: Gjorde inget speciellt före klockan halv fem när jag åkte till frissan. Toppade håret och gjorde lite nya slingor. Nöjd med resultatet.


Idag: Madde ska komma hit lite senare idag och hittills har jag inte gjort något speciellt. Funderar på att åka till stallet senare ikväll bara det blir svalare men de visar åska tills ikväll så får väl bara se hur vädret blir.


Nu ska jag skriva inlägget om Umeå resan. Vi hörs!


Min älskling

Ovido - Quiz & Flashcards