Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 9 augusti 2014 11:30

Tröja från Gina Tricot! Köpte en likadan i svart ocks men den ligger i tvättkorgen!

Tyvärr så minns jag inget pris på något!

En klänning från HM! Helt kär i den här!

Kalender, pennor och ett suddgummi från Akademiska bokhandeln!

The Fooo´s skiva "Off the grid"! Har velat ha den länge så när jag såg den på Åhlens så slog jag till!


Det här borde vara allt! Jag köpte inte så mycket helt enkelt!

Av Sandra Skinnars - 9 augusti 2014 11:29

Hej! Tänkte skriva godmorgon men det passar ju inte riktigt varken enligt klockan eller med tanke på att jag vaknade halv åtta och varit vaken sen det. Haha! Hoppas att ni har haft en bra förmiddag. Själv har jag inte gjort något speciellt. Men nu ska jag gå och ät lunch så vi hörs helt enkelt senare. Ska försöka skriva ett åsiktsinlägg om ett litet förbjudet ämne för vissa... Det kommer i såfall upp på måndag någongång. Men hörni, vi hörs och ses! Puss och kram Sandra!


~Never forget that~

Ovido - Quiz & Flashcards