Sandra Skinnars

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 31 augusti 2014 21:03

Nu är jag så sjukt trött så nu ska jag sova! Godnatt! Sov gott så hörs vi imorgon!

Av Sandra Skinnars - 31 augusti 2014 08:11

Godmorgon! Tycker att det bara är morgon här på den här bloggen. Det ska jag försöka ändra på. Igår var det ju villaavslutning och när folk började skjuta gick jag in med Ludde. Han var så rädd stackarn. Till slut satte sig under ett litet bord och tittade runt sig. Själv så läste jag ut två otroligt bra böcker igår, ur samma serie. Skönhet till låns hette dom och jag har fått dom från girl:it förr men aldrig läst någon av dem. Men när jag hade läst ut den första boken så ville jag veta hur det slutade så då läste jag ut andra boken också.

Nu ligger jag och lyssnar på mina änglars nya låtar (och några gamla godingar) och tycker att de är så bra. Jag pratar såklart om The Fooo och deras nya album Conspiration. Det är helt sjukt vad jag älskar de killarna!

Ovido - Quiz & Flashcards