Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2014 20:37

Tittade på en film tidigare ikväll. Skrev ett inlägg om den som kommer upp på söndag. Så jag kommer inte säga något mer om den.

Imorgon kommer inlägget med vad jag shoppade i Umeå upp och såklar "live bloggnig". Ska försöka förbättra uppdateringen här på bloggen nu. Vad vill ni läsa om? Vill ni ha en frågestund? Kommentera!

Nu ska jag börja sova så godnatt!

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2014 11:00

Torsdag: Steg upp halv sju för att hinna gå i duschen före vi skulle åka till båten. Om jag minns rätt så gick båten klockan nio och vi kom till Umeå klockan ett. När vi började närma oss Umeå så började blåsa lite mer och båten började gunga mer så jag satt på deck den sista en och en halv timmen. Men det gick ganska bra att sitta där uppe. När vi kom i land i Umeå så tog vi buss in till själva city eller vad ska man säga. Då vi kom in till Umeå city så letade vi reda på hotellet och fick våra rum. Jag och mamma hade ett och Simme och pappa ett annat. Vi kolla rummen och sen gick vi ut på stan och började kolla runt. På kvällen åt vi på en indisk restaurang och det var helt ok mat där.

Här ser man Umeå

Umeå älven

Efter att vi hade ätit på den indiska restaurangen så började det regna

Då kom regnbågen

Fredag: Tog det ganska så lugnt från morgonen för vi hade hela dagen på oss att gå i stan. Det var nog på fredagen som jag shoppade mest. Men jag köpte inte så jätte mycket grejer. Bilder på det jag köpte båda dagarna kommer i ett skillt inlägg senare någon dag. Det finns väl inte så mycket mer att berätta om fredagen. Eftersom att vi gick runt i stan från klockan tolv ungefär till halv fyra/fyra. Båten från Umeå gick klockan sex (svensk tid) och vi kom hem ungefär klockan tolv (finsk tid). Det gungade inte lika mycket på hemvägen så det var bra. 

Påväg hem

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2014 08:29

Hoppas att ni har sovit gott! Det har jag gjort iallafall. Jag vaknade till och med där runt fyra och undrade om inte natten började vara slut för jag tyckte att jag hade sovit så länge. Haha! Men sen somnade jag om och vaknade sju nästa gång och då steg jag upp. Idag ska jag ta bild på det jag köpte i Umeå och fixa det som tidsinställt tills imorgon. Senare idag så dyker inlägget om Umeå resan upp! Så håll koll. Är i riktigt på skriv humör nu. Vill skriva nått men vad? Får fundera på det en stund! Men vi hörs senare idag! Ha en jäkligt bra dag nu!

Idag fyller mina älskade bästisar fjorton år! Grattis igen sötisar, älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards