Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 28 augusti 2014 17:49

Hej! Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag! Själv är jag fortfarande ordentligt förkyld så skolan blir extra tung. Efter skolan idag har jag bara tagit det lugnt och gjort läxor. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.

Igår kvart före fem var jag i stallet för att Eleonor skulle på träning till Malax med Torsten och då behövs det fler för att lasta honom så vi tog med Katinka också så jag tömkörde henne medan Eleonor hade lektion. Roligt att se på med ett öga och sen med det andra ha koll på Katinka. ;)

Funderar på att åka och köra eller tömköra Katinka imorgon om jag inte är helt slut efter skolan. Annars kanske jag kan åka och åtminstone borsta och gosa med hästarna. Får helt enkelt se hur jag mår.

Ovido - Quiz & Flashcards