Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Sandra Skinnars - 13 augusti 2014 16:31

Hej på er! Hoppas att ni mår bra allihopa! Igår började jag i skolan och när jag kom hem var jag ute och hjälpte till och tröskade och kom in sju någon gång och då gick jag i duschen och sen kollade jag Allsång på Skansen och sen gick jag och la mig.

Idag har jag då också varit i skolan och idag blev vi fotograferade så hoppas att det blev bra. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och nu ligger jag i sängen och fortsätter att ta det lugnt. ;p

I måndags så åkte jag ju till Vägvik med Sonja, Sandra och Mimmi och vi tillbringade hela dagen där och jag hade så otroligt roligt. Älskar er mina bästisar! <3

Imorgon är det skolan som gäller och sen hopptävling i Korsnäs. Jag är med i bom med Torsten. Det kan alltså hända att jag inte hinner blogga imorgon men det inte dyker upp något så vet ni var jag är. Ha det så bra så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards