Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

Good night lovely people

Av Sandra Skinnars - 15 januari 2015 21:02

Hej! Blev sent idag också men vad gör det? Hur har er dag varit? Min har varit riktigt bra. När jag kom hem från skolan så började jag nästan direkt med att hacka lite grösaker till tortilla och efter vi hade ätit så åkte jag med Simme och pappa på dragspelskurs som Simme är på och direkt efter det så åkte vi och hämtade traktorn från service. Jag körde alltså hem den. Roligt!

När vi kom hem igen började jag med läxor och sen har jag tagit det lugnt en stund och varit i duschen. Trött är jag också så jag ska väl börja sova snart men ni ska ha det riktigt bra! Godnatt alla!

Jag är inne i en period där jag är på sjukt bra humör just nu, och jag försöker pumpa ut lite positivt tänkande till er alla! Hoppas att ni märker det!

Vi är alla olika men vi är alla bra på våra egna saker! Vi är alla lika mycket värda på denna jord homosexuella, mörkhyade, ljushyade you name it! Vi är alla lika viktiga! Kom ihåg att någonstans där ute finns det någon som ser på dig och tänker "Gud vad snygg hon/han är!". Glöm aldrig det! Även fast jag inte sett er någongång (kanske vissa då men jag vet inte vem det är som läser min blogg) så kan jag säga att du är söt och det ska du aldrig glömma! Puss och kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards