Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 15 juli 2015

Onsdag

Av Sandra Skinnars - 15 juli 2015 09:40

Godmorgon! Vad ska ni göra idag? Eftersom jag inte ska och rida Petsari idag så ska jag följa med Sandra och Sonja och titta när de tränar med Rilla och så ska jag antagligen rida Guinness. Blir mycket hästar nu helt plötsligt men det mår jag verkligen inte dåligt av, tvärt om! :) Saknar dock Torsten och Katinka lite, men om inte annat så ska jag ta hand om dem 27.7- 2.8 så då ska jag upp till stallet minst två gånger om dagen, kanske tre gånger. Antagligen träna Tinkos nästan varje dag + sen rida Petsari minst 4 gånger under veckan. Härligt! Jag är så glad att jag får chansen att rida Petsari och förstås vara hos Torsten och Katinka. 


Sen ikväll ska jag, mamma, Sonja, Sandra, deras mamma och en till åka till Mölle i Molpe med cykel. Vet inte alls hur lågnt det är, det får vi se sen. 


Imorgon ska jag åka och rida Petsari igen och då ska Sonja och Sandra antagligen komma och titta på. Det blir tredje gången som jag rider honom, det känns faktiskt som om jag har ridit honom mer än två gånger. Jag vet inte varför men jag tror att vi klickade ganska bra direkt! Så det här kommer att bli riktigt roligt! Igår när jag var och red honom så travade vi över lite hinder, typ 20cm, men bara jag riktigt lär mig hur han funkar så ska jag testa hoppa lite högre och också testa att galoppera. Han har varit travare så han kan ha lite svårt med galoppen, jag vet inte riktigt. Han var travare fram till han var 15 år så han har varit ridhäst i 3 år ungefär.


Hoppas att ni får en riktigt bra dag så hörs vi senare någon gång! Kram!

Saknar redan fina Petsari! <3

 
 
Cecilia

Cecilia

15 juli 2015 14:38

Ordentlig halvhalt på innertygeln och håll galoppskänkel ända tills an lyfter. No prob (Y) Kul att ni funkar bra ilag!

http://cissemiss.blogg.se

Sandra Skinnars

15 juli 2015 14:47

Tack! :D Han e jätte rolig att rida! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards