Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 5 mars 2015 19:42

Hej! Shit va länge sen jag blogga sist! Men jag har inte orkat medan jag har varit sjuk och nu har det varit en hel del att ta igen. Jag var hemma även i måndags för jag hade en sån huvudvärk så jag kunde inte åka till skolan men jag var till HVC och fick klart för mig att jag hade/har bihåleinflammation och fick antibiotika så det tar jag nu tre ggr per dag och nu känner jag inte av någon huvudvärk längre, jag är bara snuvig typ. :)

Jag ska faktiskt börja sova nu för det blir en tidig morgon och en lång dag. Jag ska upp kvart i fem för klockan sex går bussen från högstadiet för då ska niorna på klassresa ner till Helsingfors. Där har vi lite program och vi kommer hem ungefär klockan fyra på lördags morgonen. Så nu ska jag helt enkelt försöka sova. Imorgon kommer ni helt enkelt inte att höra något från mig. Men i helgen ska jag skriva ett inlägg om måndagen i Stockholm som inte har blivit av och sen berättar jag om Helsingfors också. Ha det riktigt bra så hörs vi i helgen! Kram!

Jag förr idag:)

Ovido - Quiz & Flashcards