Sandra Skinnars

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 24 mars 2015 20:46

Hej! Ska just börja sova men ska skriva lite först. Idag i skolan så var det riktigt chill. Först hade jag hälsokunskap och då skrev vi i häftet typ, sen hade jag religion och där håller vi på med en inlämningsuppgift, sen hade jag två timmar syslöjd och då fortsatte jag med min tröja och sen hade jag musik två sista timmarna och då sjöng vi och fixade med låten som vi ska spela in.

Nu ikväll har jag varit ut och på en powerwalk/jogging runda med Sandra och så har jag varit i duschen och nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt och ska som sagt börja sova.

Imorgon lämnar jag i skolan till kvart i fem på hejarklackslvning bara så att ni vet. Godnatt och sov gott!

Alltså titta på henne<3

Ovido - Quiz & Flashcards