Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2015 21:19

Besvikelsen man känner när man hade tänkt skriva på både inlägget om Stockholm och om Helsingfors, som jag har börjat på tidigare, och man har inget internet på dator... Jag var så taggad och bara nu jäklar ska här skrivas, startar datorn och kan inte göra något. Ååå!!

Idag har jag i vilket fall som helst inte gjort så mycket. Jag var i skolan och det var allmänt chill. Efter skolan har jag inte gjort så mycket heller, läxor typ.

Igår hade vi en så kallad tema-dag i skolan med temat världsarv. Min klass gjorde mellanmål åt hela skolan, havtornskräm med kvarken grädde (om ni inte vet vad kvarken grädde är så är det grädde med kvarg i). Det blev jätte gott tyckte jag iallafall och det var tydligen flera som hade sagt åt vår klassföreståndare att det var gott. Så varsågoda! ;) Sen igår på kvällen var jag ut och gick med Sonja och Sandra. Jag kan nog nästan säga att jag power walkade (finns inget sånt ord meen) hela tiden eftersom att Sonja och Sandra joggade nästan hela tiden. Men det var otroligt skönt att vara ute och röra på sig.

Nu ska jag börja sova så att jag orkar upp i morgon. :) Jag vet inte varför men jag har vaknat prick halv sju två mornar i rad nu och jag har alarmet först kvart i sju. Störande att vakna en kvart för fort eftersom att jag aldrig kan somna om när det är så nära tiden jag ska vakna. Haha! Blev råddigt det där nu! Hoppas att ni har haft en bra dag! Sov så gott, kram!

Dagens outfit! :)

Ovido - Quiz & Flashcards