Sandra Skinnars

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 15 mars 2015 20:45

Har fortfarande inget internet på datorn! Någon sov vet hur jag ska göra? Hade tänkt skriva om Stockholm och Helsingfors men snart skiter jag i att skriva om det...

Idag på eftermiddagen där halv två/två åkte jag upp till stallet och borstade Katinka och sen var jag där och tittade på medan hon åt sitt mellanmåls hö och sen myste jag med både Torsten och Katinka. Jag njöt av att sitta/stå där och bara höra på när de tuggade på höet, det är så tyst och fridfullt i stallet. Jag älskar verkligen doften av hästar, jag älskar att se hästar, borsta hästar, va med hästar, bara tillbringa timmar med hästar gör mig så sjukt lycklig. Att Torsten och Tinkos har blivit så gosiga av sig gör ju inte att jag tycker mindre om att va där förstås... ;)

Igår så blev det inte riktigt som planerat. Jag sa att jag skulle gå på en promenad med Ludde på morgonen men jag lämnade i sängen och läste istället. Sen hade jag tänkt att jag skulle åkt upp och borstat Tinkos igår också men vi började städa istället. Men sen skulle jag till stallet med Sonja och Sandra och det blev av och det var jätte roligt. Jag körde Tina och hade Tindra på släp, Sonja red Rappen och Sandra red Guiness. När vi startade hade Tindra otroligt mycket energi, trippade på tårna och sparkade bakut och hade sig men hon lugnade ner sig ganska snabbt och då gick det bra resten turen. Vi var på en ganska långtur så alla hästarna blev ganska svettiga. Det måste ju bli otroligt varmt med så mycket päls nu när solen lyser och det är ganska varmt ute.

Vem tittade på Melodifestivalen igår då? Det gjorde jag och det roliga var att jag sa att det skulle stå mellan Måns och Jon-Henrik och dom kom ju faktiskt etta och tvåa. Jag tycker att Måns var en värdig vinnare, han var helt klart bäst. Mina favoriter var Måns, Jon-Henrik och Linus.

Nu ska jag snart börja sova. Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi! Kram och sov gott!

Mina hjärtan<3 Ni betyder så sjukt mycket för mig och jag vet inte vem jag skulle vara idag utan er! Ni är dom bästa vännerna man kan ha och jag vet inte vad jag skulle gjort utan er!<3

Ovido - Quiz & Flashcards