Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 9 mars 2015 17:07

Hej på er! Idag är det #FoooFamilyDay och de flesta foooers går med texten "Fooo Family" på handleden, också jag.


Idag var niorna lediga och på förmiddagen gjorde jag typ inget, jag bara tog det lugnt. Sen där efter att jag och pappa hade ätit så åkte vi till Malax och jag ska byta abonemang på mobilen, från Sonera till Saunalahti. När vi kom hem bytte jag om och så åkte jag upp till stallet och borstade Katinka och myste med både henne och Torsten. Dom två har blivit så mysiga av sig! <3


När jag kom hem från stallet så började jag baka och göra mat. Jag bakade en snickerskaka men den blev inte riktigt somden skulle men god var den och det är väl huvudsaken. Som mat gjorde jag makaroner och korv enkelt och gott.


Nu ikväll så har jag inte gjort så mycket mest bara suttit och lyssnat på musik och varit på datorn. Jag har också försökt skriva ett inlägg om Helsingfors resan med niorna och om måndagen i Stockholm men jag har lite andra (jobbigare) tankar i huvudet så jag kan inte koncentrera mig... Men jag ska försöka skriva dem nu så att de kommer upp under veckan. Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi kanske imorgon! Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards