Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2015 21:16

Glömde totalt bort att ta någon bild på outfiten idag men det var inget speciellt bara en T-shirt och svarta jeans. Idag var det inget speciellt i skolan. Bara att de flesta elever som har tillvals gymnastik var till Parra och åkte slalom så det var ganska lugnt och skönt i skolan.

Efter skolan åkte jag hem till Sonja och Sandra och vi har väl inte gjort nått riktigt speciellt. Jag kom hem straxt efter åtta och då har jag tittat lite på tv med mamma men nu ska jag snart börja sova.

Imorgon ska jag börja dagen med att gå på promenad med Ludde, sen funderar jag på att åka till stallet och borsta Katinka (om ni undrar över varför jag inte gör något annat än borstar Katinka så är det för att hon står på sjukbox och man får inte göra något med henne) och sen på eftermiddagen någon gång ska jag till andra stallet med Sonja och Sandra och jag ska köra Tina och de ska rida. Men nu ska jag börja sova. Jag ska läsa lite först men iallafall. Godnatt!

Prinsessan själv<3

Av Sandra Skinnars - 13 mars 2015 06:20

tror ni inte att jag vaknade halv sju i dag också?! Haha! Det måste bero på att det är så ljust om mornarna, jag kan inte sova när det är alltför ljust. Men egentligen gör det inget att jag vaknar en kvart före alarmet ringer, det är ju bara skönt att ligga och dra sig och att kolla fb, insta, twitter och läsa lite peppande bloggar före man tar tag i dagen.

Hörni idag är det fredag! Wiho! Men, det är också fredagen den trettonde så ta det försiktigt. ;) Nej men jag tror inte på sånt där att om en svart katt går över vägen eller någon går under en stege så betyder det otur. Men alla får tro vad de vill.

Idag kommer bli en bra dag! Solen skiner, jag är glad och det är som sagt fredag! :D Jag ska verkligen försöka skärpa mig med bloggningen nu! Vi är typ i mitten av mars (vart försvann mars?!) redan ich jag har skrivit fyra (!!) inlägg hittills! Skärpning Sandra!! Men hörni hoppas att ni får en riktigt bra dag så hörs vi senare idag! Jag kan se om jag hinner slänga in dagens outfit lite senare. Puss och kram!

Saknar sommaren! Men det börjar närma sig hoppas jag! :D

Ovido - Quiz & Flashcards