Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Sandra Skinnars - 18 mars 2015 19:56

Hur har er dag och vecka varit hittils? Min dag har varit bra och min vecka har varit bra också. Idag i skolan så hade jag först 90 minuter gymnastik och då hade vi innebandy och sen lite basket i slutet. Innebandy är ganska roligt men jag gillar inte basket. Sen efter gymnastiken så hade jag matte och då räknade vi, efter matte hade jag modde men då va jag inte med för studiehandledaren samlade alla som sökt till Gymnasiet i Petalax och hon berättade om kurser osv. Efter det så hade vi kemi och då experimenterade vi och då gjorde vi en 5 cent guld, riktigt häftigt. Sen efter kemi hade vi hälso och då skrev vi i häftet och sen hade vi engelska och där håller vi på med ett litet projekt.


Efter skolan lämnade jag kvar på hejarklacksövning för jag är med i skolans hejarklack till Staffetkarnevalen. Det var jätte roligt och nu efter tre gånger börjar jag kunna ramsorna. Jag kom hem där kring fem och då tog jag det mest lugnt och sen åt jag lite och sen har jag bara tagit det lugnt och nu har jag varit i duschen och sitter i sängen med datorn i knät och lyssnar på musik.


Igår gjorde jag typ inget speciellt alls men däremot i måndags åkte jag upp till stallet och var där ca en timme och borstade Katinka och sen myste jag lite med dem båda två.

Svårt att få bra bilder när den ena vill äta upp mobilen och den andra bara kommer fram till en hela tiden, men det är ju mysigt att Torsten nu då vill komma fram till mig och ger mig en liten puss (läs: vill äta upp min näsa). Haha, den tillhör mig och jag tror att jag behöver den liksom, min näsa alltså!


Alltså jag borde verkligen få Stockholm och Helsingfors inläggen skrivna nu så att ni får läsa om det. Jag tror faktiskt att jag ska skriva om Stockholm nu. Ha det bäst! Vi hörs! Kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards