Sandra Skinnars

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Sandra Skinnars - 2 april 2015 07:34

Första dagen på påsklov nu då och jag ska åka till Malax till bädden och hälsa på farmor (som sagt inget farligt) och senare idag ska jag åka till stallet och se lite vad jag ska göra i helgen när jag tar hand om hästarna. Det känns som om det är en evighet sen jag var till stallet sist men jag tror att det är två veckor sen så det börjar bli länge sen. Men i helgen ska jag få vara där flera gånger per dag. Toppen! :)

Jag vet att jag har varit sämst på att blogga på sistone men det har varit så otroligt mycket så när jag fått sitta och ta det lugnt så har jag inte tänkt på bloggen ett dugg. Men nu ska jag försöka ta mig tid till att blogga för det är jätte roligt att göra det.

Hoppas ni får en bra dag! Nu ska jag gå upp och äta frukost osv. och sen åka till Malax. Kram på er!

~Distance means nothing when someone means everything~

Ovido - Quiz & Flashcards