Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Sandra Skinnars - 11 april 2015 16:40

Hej på dig! Hur har din dag varit? Min har varit riktigt bra, verkligen! Jag började dagen med att jag bara tog det lugnt och var på datorn och tittade på massor med youtube klipp. Sen där 14-tiden åkte jag upp till stallet och gav hästarna green line och Katinka fick sitt hö. Då jag kom hem från stallet så åt jag och sen bytte jag om och gick ut och gå med Sonja, Sandra och Ludde.


Då jag kom hem igen efter promenaden så gick jag i duschen och nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar för efter att jag har ätit så ska jag åka till Sonja och Sandra och vara där ikväll. Hoppas att er dag har varit riktigt bra och att ni mår bra! Nu ska jag göra två tidsinställda inlägg med lite bilder och sånt, ni får se sen helt enkelt! :p Puss och kram!


Ha det bra! :)

Ovido - Quiz & Flashcards