Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Sandra Skinnars - 7 april 2015 21:19

Har ni haft en bra dag? Min har varit ganska så bra. Första dagen efter påsklov, 7 veckor kvar så har man gått ut grundskolan. Härligt, det ska bli roligt att börja i gymnasiet.

Igår hann jag inte blogga för på eftermiddagen så åkte jag upp till stallet och då kom Sonja och Sandra med dit och när vi var klara i stallet så kom de hit och vi pratade och hade allmänt roligt. Sen när de åkte hem gjorde jag inte så jätte mycket fram till kvällen när jag åkte upp till stallet igen och när jag kom hem så gick jag i duschen och sen gick jag och la mig.

Nu ska jag nog börja sova. Imorgon är jag i skola till kvart i fem och när jag kommer hem måste jag läsa på matte- och finskaprov... Så det kan bli dåligt med bloggningen imorgon men ni ska iallafall ha en riktigt bra dag så hörs vi när vi hörs! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards