Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Sandra Skinnars - 29 april 2015 21:12

Idag var jag i skolan till kvart i fem på hejarklacksövning och det var jätte roligt. Sen jag kom hem så har jag hunnit vara ner till byn och handla, hämta hem en traktor från service, skrivit klart min modde uppsats gjort samhällslära läxan, läst på finska prov och tittat på några youtube videos. 


Imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan för på fredag är det första maj och då är vi lediga och då tror jag det blev sagt så att Sonja och Sandra ska komma hit. Roligt roligt! Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen. Antagligen bara ta det lugnt.


Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag så hörs vi kanske imorgon! Kram på er!

Bild från igår!


Ps. Ni får tacka T för att det blev ett inlägg ikväll, eller hur T?

Ovido - Quiz & Flashcards