Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Sandra Skinnars - 5 april 2015 08:12

Har ni sovit gott? Det har jag gjort, jag somnade där straxt efter tolv och har sovit som en stock hela natten. Härligt!

Igår kväll så efter att vi hade ätit så åkte jag upp till stallet och sen så kom Sonja och Sandra hit och tittade på våran påskbrasa istället för den i byn. Vår påskbrasa ville inte brinna så bra men en del brann. ;)

Nu så ska jag snart gå upp och äta frukost och sen ska jag åka till stallet och mocka och se så att dom har det bra. Sen ska jag, mamma och Simme åka till Vörå till mormor och morfar för mormor fyllde år igår och sen ikväll ska jag upp till stallet igen. Rolig dag!

Vad ska ni göra idag, kan ni inte berätta det för mig? Skulle vara roligt att läsa. Jag hoppas iallafall att ni får en riktigt bra dag och ni är lika glada som jag. Gå nu ut där och visa vad du kan och vem du är och var stolt över det! Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards