Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 9 juni 2015 17:00

Alltså shit va längesen jag bloggade senast! Jag ber verkligen om ursäkt för det! Jag ska försöka skärpa mig nu för jag har verkligen tiden för att blogga och jag sitter alltid en stund med datorn varje dag så det är orken jag ska skylla på. Det är helt enkelt så att jag inte orkar sätta mig ner och skriva och tänka ut vad jag ska skriva... 


Jag orkar inte skriva om allt jag har gjort men i söndags blev Simme konfirmerad så vi firade det och senare mot kvällen åkte jag till Sonja och Sandra med Wilma och så var vi där en stund för de blev också konfirmerade.


Igår var jag snabbt in till stan med mamma och Simme och jag köpte ett nytt skal åt mobilen som jag tycker är sjukt snyggt.

(Klicka på bilderna för att se dem större)


Nu hinner jag inte skriva något mer för jag ska åka och hoppa höjd med Sonja och Sandra om en stund men jag kanske skiver mer senare ikväll. Ha det bra! Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards