Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 17 juni 2015 08:22

Hej på er, det var en stund sen! Har ni haft det bra? Jag blir så glad när jag tittar in här och tittar på statistiken och ni är här fast jag inte är det, om ni förstår vad jag menar.

I måndags hade jag en riktigt skit dag. Huvudet gick på högvarv och jag mådde skitdåligt utan att kanske visa det. Vet inte ens varför det blev som de blev... Men på kvällen så åkte jag och mamma på måndags gympa här i byn, Sonja och Sandra bland annat var där, och efter det så kändes allt mycket bättre och igår var jag på ett så bra humör och inte blev det sämre av att jag var upp till stallet ochgav Tinkos mellanmål och bara myste en stund med torsten och Tinkos. Världens bästa filurer! <3

Idag ska jag upp till stallet klockan tolv med Sonja och Sandra. Jag ska se om Katinka testar mig, hon har testat Nåro så mycket nu efter att hon satt igång henne och jag ska vara med i agilitytävling 7 juli så jag måste upp och kolla hur hon beter sig. Återkommer senare! Ha de bra! Kram!

Fina Torsten igår! <3

Ovido - Quiz & Flashcards