Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 12 juni 2015 18:15

Hej hallå! Har ni haft en bra dag? Jag har mestadels av dagen bara tagit det lugnt. På förmiddagen var jag ut och på med pappa och Simme och sen då vi kom hem så åkte jag till sportplan och hoppade lite höjd med Sonja och Sandra och sen var vi där och bara pratade en stund och efter att jag kom hem så har jag typ bara varit på datorn.


På hopptävlingen igår gick det riktigt bra för både Sonja och Sandra i bom klassen som var en clear round men tyvärr i kryss så fick Sonja med sig en bom ner men annars gick det jättebra. För Sandra gick det lite bättre och hon vann! Congratulations! Guinness var så fiin! Ni ska få se lite bilder längre ner!


Imorgon  blir Wilma konfirmerad och då ska jag och min familj dit och fira henne lite. Det ska bli roligt! Vet dock inte vad jag ska ha på mig men det får jag fundera på imorgon! Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra dag så hörs vi kanske imorgon! Här kommer några bilder från tävlingen! Kraam!


Ovido - Quiz & Flashcards