Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2015 16:30

Här är lite bilder som jag var ut och tog i måndags! Hoppas ni gillar dem! Kram!

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2015 14:00

Hej! Har ni haft en bra dag hittills? Just nu sitter jag och lyssnar på musik och det har jag gjort i nån timme typ. Jag började dagen med att gå i duschen och sen tog jag det lugnt en stund före jag, pappa och Simme åt och sen åkte vi och satte ut min och Simmes båt och sen efter att vi kom hem har jag mest bara chillat.


Senare ikväll så ska jag åka till Korsnäs på hopptävling, jag ska inte vara med utan jag ska fotografera Sonja och Sandra som ska vara med på Guiness. Det är maskeradhoppning så de ska vara utklädda men jag säger inte vad de ska ha på sig, det kan jag kanske visa senare någongång.


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag alltingen göra ett tidsinstället inlägg, titta på någon film eller titta på videos på youtube. Vi får se vad det blir... Det tidsinställda inlägget som jag pratade om igår kommer upp senare ikväll. Kram! 

Har bildbrist så ni får nöja er med en bild på mig och Torsten från i höstas. 

Ovido - Quiz & Flashcards