Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 25 juni 2015 23:02

Hej! Förlåt jag är verkligen sämst på det här att blogga. Nu är det snart en vecka sen jag bloggade sist och jag skäms, verkligen... Men ni ska veta att jag har varit in här och tittat varje dag ifall jag fått någon kommentar och hur många som varit inne och hoppats på en uppdatering, vilket inte får mig att känna mig bättre.

Igår regnade det hela dagen, från att jag slog upp ögonen på morgon till att jag stängde dem igår kväll... Man blir så less på det här vädret men nu har det faktiskt varit helt ok väder en stund, också idag var det ganska fin. Men igår regnade det som sagt hela dagen och jag satt inne hela dagen och tog det lugnt, kollade på lite film och så. Jag kollade först på The Blinde Side tror jag att den hette. Först tyckte jag att den var riktigt konstig men till sist var den ganska bra. Sen tittade jag på The Last Song för typ femte eller sjätte gången. Den är fortfarande lika bra! Sådär annars så mådde jag pissdåligt (ursäkta för ordvalet) hela dagen igår och det var nog mest pga. regnet för jag vet inte vad annars det kunde vara. Jag förstår inte varför vädret kan spela så stor roll i hur jag mår, jag borde inte släppa det så... Men det bara är så nu.

Idag har jag varit till tandläkaren och hon sa typ bara att jag hade fina tänder så det var ju roligt att höra. :) Sen ikväll kom min äldsta kusin som bor i Sverige hit och hälsade på för imorgon åker han hem till Sverige igen. Så det var ju trevligt!

Nu ska jag läsa lite bloggar, prata lite med T och sen sova lite. Jag ska försöka blogga nått imorgon men jag lovar inget. Godnatt!

Lycka <3

Ovido - Quiz & Flashcards