Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 18 juni 2015 18:00

Hej! Vad har ni gjort idag? Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, lyssnat på musik och så. Det har regnat från och till nästan hela dagen så man har inte riktigt kunna vara ute så mycket. Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag!


Igår så åkte jag till stallet med Madde istället för Sonja och Sandra för de ville åka till Lolax istället, vilket jag förstår. Men jag tog med kamern så Madde tog lite kort på mig och hästarna. Jätte roligt! Och det gick överlag bra med Katinka, hon fjantade sig kanske 2-3 gånger så det var ju inte så farligt.


Imorgon är det midsommarafton! Say what? Redan? Det är inte ens varmt ute! Blåsigt och kallt hela tiden typ! Men det ska bli riktigt roligt iallafall för på eftermiddagen någongång så ska åka ut med Sonja och Sandra till deras villa och så sover jag över där! Trevligt trevligt! ;) På förmiddagen ska jag upp till Vörå till mormor och morfar för morfar fyller år imorgon. Det ska också bli riktigt roligt! Hur ska ni fira midsommar och med vem? 


Nu sitter jag och lyssnar på musik och det ska jag väl göra ett bra tag till! Ha det så bra! Godnatt i förväg!

Jag och Katinka igår<3

Ovido - Quiz & Flashcards