Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Sandra Skinnars - 29 juni 2015 13:45

Hej på er! Blir många inlägg idag tydligen. Men det lider vi inte av eller? ;) Jag kom iallafall hem från stallet för ungefär en timme sen och det gick riktigt bra.  Hon (alltså Tinkos) testade mig lite till att börja med men det gäller bara att visa vem det är som bestämmer så går det bra sen. Det ända som hon har lite svårt med är att ställa sig med frambenen i ett bildäck men det är bara att träna på det.  Vi åker på tävlingen för att ha roligt tillsammans, inget annat! :D 


Nu sitter jag och lyssnar på musik och har redigerat lite bilder bara för att jag inte har något viktigare för mig... Ska antagligen redigera några till och sen ikväll är det måndags gympa i byn så det ska bli roligt. Men kanske jag bloggar ännu mer senare idag... Vem vet? ;) 

 

Av Sandra Skinnars - 29 juni 2015 11:00

Här ser ni alla grejerna. Jag minns tyvärr inte priset på nått... Men vi börjar med ögonsminkborttagning och en kalender från City Market. Sen har vi ett par svarta shorts och den finaste bikinin jag någonsin haft från Cubus. Är den inte fin? Jag är helt kär i den! :)

Här är en närmare bild på bikinin bara för att... ;)

Av Sandra Skinnars - 29 juni 2015 08:35

Godmorgon folket! Jag kom just ur duschen och har skrivit ett inlägg med fredagens shopping som kommer upp lite senare idag. Nu ska jag klä på mig och åka med Simme och pappa och föra Simmes moped på service och sen ska vi äta och kl. 12.30 så ska jag upp till stallet med Sonja och Sandra och jag ska träna lite agility med Tinkos för nästa tisdag är det agility tävling  i Malax som jag antagligen ska vara med i... Få se hur det går... Men nu måste jag gå och klä på mig, vi hörs senare! Kram!

Alltså titta på henne! <3

Ovido - Quiz & Flashcards